Kesäloma sujuu mukavasti, olen siivoillut, pessyt pyykkiä, ommellut kassia, lukenut kirjaa, syönyt terveellisesti ja jopa kuntoillut. Ilmatkin ovat suosineet.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Tänään parvekkeella mietin noita kategorioita, minullahan ne eivät ole käytössä. Kyllä minä niistä pidän ja on mukava käydä blogissa, jossa tietää mitä mistäkin löytyy. En vain tällä hetkellä osaa pilkota lokeroihin päiviäni. Mietin kuitenkin asiaa ja teen varmaankin parannuksen.

 

Ulkoilut ovat jääneet parvekkeen varaan. Siellä kuitenkin on oikein mukava istuskella.

Pääskyset sirisevät ryntäillessään ötököiden perässä. Kirkasta taivasta vasten kohoavien puiden lehdet kahisevat ja suhisevat. Välillä kuuluu pienlentokoneen lempeä pärinä, toisinaan isompi kone liukuu jylhästi jyristen kohti lentokenttää.

 

Tähän väliin on pakko ängetä ihmettelyä, minä kun en mitenkään kykene ymmärtämään lentokoneista valittavia ihmisiä. Yritän kyllä, mutta en ymmärrä; lentokenttien sijainti lienee helppo selvittää ennen kuin muuttaa jonnekin asumaan. Toivottavasti kukaan ei nyt hermostunut, minulla vain on musta aukko tässä kohtaa ymmärryksessäni. Minusta lentokoneet ovat upeita.

 

Taas poikkesin aiheesta. Mihin jäin? Joo. Partsilla käteen sopii kahvimuki, jonka maitohöyryjä on kiva nuuhkia. Pihalla leikkivät suomalaiset lapset sulassa sovussa somali-, kiinalais-, arabialais- ja intialaislasten kanssa. Aurinko säteilee ja ilmamolekyylit iskeytyvät keveästi paljaalle iholle. Ja kaiken yllä leijuu kesän tuoksu ja mustarastaan laulu.

 

KaraMellilta tuli haaste. Seitsemän asiaa itsestä. Hm…

 

1. Joutsenlammen lampikohtaukset saavat minut aina liikutuksen valtaan.

2. Haluaisin osata arabiaa, se on ihastuttava kieli.

3. Olen Animalian jäsen, en edes muista koska liityin siihen.

4. Pitäisin matkustelusta, rahat eivät vain riitä sellaiseen.

5. Matkamuistoiksi keräilen kiviä ja hiekkaa.

6. Arvostan enemmän vapaa-aikaa kuin rahaa.

7. Olen ollut kasvissyöjä iätajat, mutta jokin aika sitten tuli syötyä lihaa.

 

Ei kuvia tällä kertaa, kamera ei ole kotona (se ei ole minun). Samasta syystä lintsailen sohvaprojektista.

 

Nyt taidan tehdä itselleni juustoleivän, olen koko päivän syönyt pelkkiä hedelmiä. Sitten täytyykin vain valita loppuillan ohjelmisto.