Ei vieläkään nettiyhteyttä ja Kone on muutenkin vähän sekaisin. En osaa itse enempää tehdä ja odottelen apua asiaan. Pirun sitkeä flunssaviruskin tässä on ollut (ja on edelleen) riesana, mitään ei ole oikein jaksanut tehdä. Seliseli.

Olen ilmeisesti kehittänyt tästäkin herttaisesta harrastuksesta jonkinlaisen velvollisuusrasitteen. "Jos et päivitä kerran (ja mieluummin pari ) viikossa juttujasi, olet epäkelpo blogin pitäjä." Ja se inha pikku mielensisäinen päähänpotkija  räkättää raajat hervottomina heiluen aina kun yritän jotain. Tiedättehän? "Ai, sä vai! Wuahahahaa! Jospa unohtaisit koko jutun."

Olen siis tietoinen siitä, että nukkekotiprojektiani jarruttaa myös pienoinen rimakauhu. Seuraavaksi olisi tarkoitus ostaa pohjamaalia ja katsoa kuinka pahasti saan kämppäni sotkettua (juku, että mulla on paha asenneongelma).

Olen minä sen verran saanut aikaiseksi, että kävin sunnuntaina Linnanmäen valokarnevaaleilla. Oli hauskaa ja hienon näköistä. Silmiä nuoleskeleva flunssäpöpö ilahtui pakkasviimassa tapahtuneista laiteajeluista, mutta oli se reissu sen arvoista. Kuvia reissusta löytyy sisareni blogista.

Enempää ei ehdi. Tulin töihin aikaisemmin blogiani tekemään, ja nyt täytyy aloittaa päivän touhut. Laitan vielä eri kategoriaan kuvan projektin nykytilasta.